25 September, 2011

maafkn nor fadillah.

  • 12 hours ago
    Iffat Bullet
    • ok la..maaf ek.=) salam ilah,awk bukan lala sy..awk ilah mr s tu..
  • 7 hours ago
    Dila Azmi
    • maafkan aku trpksa mbiarkn dirimu pergi..tiada apa lg yg trtnggl lg di sudut hati ini..sewaktu dikau ku trima dahulu seawal prkenalan kita,smemangnya hti ini tlah pn trluka dn brderai oleh cnta lma..namun ku gagahi jua,mencantumkn kembali utk mnerimamu..kini bru ku sedari sememangnya tiada apa lg yg trtnggl di hati wlau plbgai cara dilakukn..ku umpama b0neka yg tiada punyai prasaan..maafkan aku..lbh baik kau trluka kini dr trluka di kmudian hari..slepas ini,mmg aku akn mnyendiri mgkin hngga akhir nanti.. aku tlah kehilangan sgalanya yg ada pd diri dn hiduplah aku tnpa ada apa2 perasaan di sanubari...maafkn nor fadillah,salam...

No comments:

Post a Comment