14 December, 2011

- KENANGAN ITU -

Begitu kuat kenangan itu di memoriku
Aku masih ingat senyumanmu yang menggantung,
desir rasa rindu ini menhantuiku,
Aku tahu aku tidak boleh lagi,
menyimpan CINTA untukmu,
Tapi ketika aku paksa hatiku,
aku tidak kuat untuk melupakanmu,
Ternyata namamu sangat kuat terpatri,
mungkin hatiku akan selalu selingkuh,
Selingkuh kerana porsi cintaku,
selalu lebih besar untukmu,
Engkau adalah CINTA,
yang terlarang untukku,
Tapi aku sudah pasrah,
pasrah atas ketentuan-Nya,
meskipun seharusnya kau jadi sejarah,
Tapi entah mengapa,
tentangmu selalu terbaru,
Satu waktu yang cukup lama,
Namun seperti baru semalam berlalu,
maafkan aku,
Kerana masih menyimpan CINTA ini untukmu,
Malah masih berharap bertemu denganmu,
Memelukmu sambil berharap tiada lagi pembatas itu…

No comments:

Post a Comment