20 June, 2011


Tangisan Lelaki Itu

Sehampa apa pun masa silam itu , tidak akan dapat kita ulangi untuk memungkinkan bahagia pada masa depan , namun kita harus menapak keluar dari kecewa untuk capai bahagia.

Sekeras apa pun , terciptanya hati si Adam itu , dia juga akan mengalirkan airmata disaat hatinya terluka.
Namun , usah jadikan ia satu peluang bagi kamu ; si Hawa , mengambil kesempatan di atas 'kelemahan'nya. Seandainya dia bukan orang yang mampu membuat kamu bahagia , lepaskan lah ~

Disaat seseornag lelaki itu benar - benar jatuh cinta dan setia pada wanitanya dengan ikhlas , perubahan sikapnya dapat dilihat dengan jelas , hati yang selamai ini dianggap keras , mungkin kini mampu menjadi selembut kapas bahkan sanggup berkorban dan melakukan apa sahaja demi kamu yang dicintainya.

Buat kamu ; wanita yang pernah 'mengusik' EGO lelaki mu , sedarilah dia yang GAGAH itu tidak akan berubah menjadi anak - anak kecil menangis tanpa memikirkan egonya jika dia tidak benar - benar JUJUR dan IKHLAS dengan perasaannya terhadapmu.

Dan , disaat perpisahan adalah jalan terakhir sesuatu perhubungan , jangan sangka tiada kepedihan yang menghiris jiwa nya kerana walau mungkin tidak kelihatan airmatanya , kadang kesedihan hanya mampu dipendamkan saja di lubuk hati paling dalam untuk dia tangisi dalam diam.

No comments:

Post a Comment